08 oktober 2007

iščem streho nad glavo

iščem streho nad glavo. če ima kedo kakšno odveč, mi jo lahko posodi. postelja ni pogoj (lahko je jogi). za čim manj dinarčkov in čim bližje moji FF faLkulteti, ker tolele jutranje vstajanje me je že na prvi šolski dan ubilo pa res ne bi rada mrtva hodila naokoli. kadilstvo, spoli in konfekcijske številke socimrovanja niso pomembne niti se ne mislim prepirati o tem, ali je boljši čokolešnik ali čokolino.

če me kedo rabi naj me kontaktira: widrawanda@gmail.com

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Kaj sreče?

widra wanda pravi ...

Mah sreče že imam nekolikanj v žepu, strehe nad glavo pa še vedno ne - še vedno v iskanju.

Sicer pa, ti kar tulele napišem: Turnc je zanič plezališče, grde zlizane smeri pa še slabo opremljene, Črni Kal je pa čisto druga zgodba: sigurno boš užival - Lunapark je čisto podrta smer, ki jo brez problema zlezeš naprej pa potem imaš še en kup ljubkih smeri levo in desno od njega + tradicionalna Gosenica, ki je sicer fajn smer, ampak jo lezejo čisto vsi in je zato zlizana pa še kakšna se najde za začetnike, tako da uživaj, ane.

Anonimni pravi ...

Zdej mam pred sabo vodniček in ti lahko direktno povem.. plezal sem Zajedo, Prečko in pa Zlato ribico. Pri zadnji sem prilezel do srede plate pol pa ni šlo več naprej.. je sam en ogabn zlizan stop in to je to. In zame, ko imam za en k... tehniko to pač ni dovolj :)

Sicer so vsaj v Garderobi smeri vse na novo opremljene vendar to prav dost ne pomaga. Držim pesti za Črni Kal :)

widra wanda pravi ...

eh, za črni kal ti ni treba držati pesti, ker bo itak šuper, samo glej da boš potem tam fajn držal grife pa čimbolj užival v razgledu na viadukt;)