16 marec 2017

odjugasta jeguljica s plus predznakom (ponovno je treba dati vrednost vrednotam!!!)



s podnaslovom: odjeguljanje vrednot

da, da, dada, brez vejic in presledkov v glavah, z žvečilnimi zapacanimi na asfaltu in nula pesticidi, ki smo jih z olfanoži in olfamoži spraskali s kože kot s tistim malim zobčastim valjčkom za piling brazgotin od aknaste kože iz prejšnjega življenja, ker sedaj je čas za nove korake in priložnosti, pri katerih popolnega videza ne sme skvariti niti ena (sramna) dlaka!

muziko na on in gremo, akcija, s črno-belimi ekspresivnimi antikami, ki se rišejo z neko načečkano risbo, v kateri se izgubim na naši rdeči blazini, ki je stala celo premoženje, ampak je za večno: dediščina za otroke – za njih gre, vendar!, za njih vse, zanje, seine: privatno tjelo, me zdrzne in naježi se mi koža, ko v tistem miru jutra, ko nežna svetloba še počasi pripeka skozi okno, ki je bilo enkrat vmes celo zdrgnjeno in pomito iz čistega dolgčasa neke gospodinje s takrat grozno nabreklimi joški, ki je res poskusila, da bi se našla v tem, pa se pač ni

mi ne sede razmišljati o bujenjih ponoči, ker je že zjutraj cela kriza, rolete ne tesnijo več dobro, vsi po malo smrčimo, cel dren in še tako dober jogi po redni uporabi dobi vdrtine, da se mi moja od vseh sil in drugih fizikalnih zakonov premaknjena in hreščeča trtica ne uspe namestiti ali pa zaspi – jaz spim dobro, hvala, nimam stresa v življenju, nimam službe, nimam avta, nimam kredita, nimam stanovanja, samo kamenčke na parketu, ki padajo iz jakne, in po toboganih se vozi v leže, včasih z nogami naprej, včasih pa tudi direktno na glavo, čisto po navdihu

Ni komentarjev: