07 oktober 2010

insajt aut

ljudje svoje obraze in telesa popajo na oglasne panoje in v izložbe, se osvetlujejo z reflektorji in s svetlečimi, utripajočimi napisi popisujejo svoje življenje do zadnje podrobnosti, kličejo po pozornosti kot artefakti na razstavah sodobne (hm, pojmi) umetnosti – utripajo kot novoletne jelke, vabijo s humorjem, s kičem, želijo si gledalca, ker današnji gledalec je vsega vajen, vsega prenavajen, nič več ga ne more šokirati, niti Fontane, mrtve kure na odru so pa dandanes takoalitako prepovedane

pri nas pa z nalepkami varnostnih sistemov in zakodiranimi sanjami, zamreženimi in skritimi nekam med platnice za zavesami, zapiraj vrata!, ki so vedno odprta, zapori v glavi, cela rešetanja o posebnih znakih v geslih, ki morajo biti tako zakomplicirana, da jih kmalu celo sam pozabiš in potem, ves, asemtireku, da se da, iz sebe, ti ga shekajo, da lahko vlomiš v lastni računalnik – niti prvič ni, seveda, saj še pomite tovariši

pa rolete morajo biti vedno dol do konca, brez špranj in za vrata se poleg zapaha zatakne še lopato pa en gojzar, da bo, ja, držalo, čeprav prepihu še vedno rata se priplaziti skozi in prodreti v vse pore našega mikrokozmosa s prijateljico plesnijo na stenah – imamo tako radi obiske, gostoljubni kot smo, s prahom v kotih in madeži na prtih: welcome

6 komentarjev:

RacionalnaFunkcija pravi ...

Nevem. Men je to tko kulj brat, kot ko poslušam besedila od N'tokota.

widra wanda pravi ...

viš, jst ga pa že dolgo nisem, se prašijo tudi cedejčki, ampak kljub temu: dobrodošla;)

Vale pravi ...

Sem odšla oni dan nastropje višje, v planet zabave, kot mu pravijo. Pa mi ni bilo nič zabavno. Sem se čudila vsem po vrsti in vsemu po vrsti in sem se čudila sama sebi, ker se nisem in nisem mogla prilagoditi. Na koncu sem dobila še alergijo nanje. Dražilo mi je nos in oči. Piko na I je postavila mala punčara, stara tam okoli 10 let, z obrazom 15 letnice, ki je na odru izvajala erotični ples, pri katerem ji je pomagala mama. To sta počeli tako za zabavo in ker jima je bilo všeč, ker smo jih ostali gledali. Meni je šlo na bruhanje. Na koncu pa na smeh. Prišla je namreč teta z ruto na glavi. Smešna je bila pod tistimi neonskimi lučmi. Tako tradicionalna, pa vseeno na planetu zabave.

widra wanda pravi ...

prav lepo smo se zbrale kot na kakšni kavi - očitno moram samo kdaj izreči povabilo na obisk - še rute si damo na glave pa bomo taprave čarovnice - te imajo namreč prepovedan vstop na planete zabave

pa, Vale, včeraj ste imeli bojda sonce, morje vam pa že tako ali tako zavidam, tako da naj ti niti pod razno več ne pade na pamet, da bi lezla v zgornja nadstropja višje - ni dobro za zdravje, hehe

Vale pravi ...

Ne Widra, res ni dobro za zdravje, še alergična sem na nekaj (sumim tisti smrdljivi kičast tepih s katerim se kitijo). Cel biljard sem kihala, šmrkala in si brisala solze ...

p.s. zakaj se mi je za "preverjanje z besedo" vpisalo "gabbisc"? :-)))

LanChil(o)e pravi ...

Saj najbrz je itak vedno tako z besedami da lahko nekomu povedo vse kaj drugega kot je bilo z njimi povedanega ampak meni se zdi da si je moc tvoje zapisane besede jemati zelo kreativno vcasih se me dotaknejo tudi tako da sebe vidim kakrsnega ne maram pa so mi vseeno vsec za slovnicno nemarnost ni kriv samo telefon