31 maj 2012

ta politi zatipki (kar tako: za premor)


če ne bi bilo računalnikov, ne bi znala več pisati: moje rdeče niti se na papriju izgubijo, ne da se mi obralčati stavkov in konfuzne strukture, ki bi se najbrž vsaj katji zdele napačne, ostajajo na svojih metsih, da se mi ne da brati niti za sabo, kaj šele, da bi vedno znala razvozlati tiste pisane hieroglife, medtem ko kakšen zatipk v zanosu zapisanega na računlaniškem ekranu ni tako usoden: itak smo vsi po mailu že dobili tisto foro, ko besede beremo pravilno, ne glede na to, kako so zapisane

čeprav sem rekla ztadnjič enemu petošolcu, da ozko se pa piše z z-jem tudi v zvezku za zgodovino, pa je reku: sj vem, čeprav je imel tako zapisano čisto zmeraj brez izjeme, ker ima raje fiziko in matematiko, bo en tak naravoslovni, tehnični človek

te limaste oznake so sploh nadzabavne, kako se nas oprimejo od znotraj na vzven, ta je filozof, oni nekaj drugega, jazt sem lena, take stvari, alpinisti, plezalci, alternativci, antifajevci, komunisti, liberalci – kar držijo se kot klopi iz železne srajce, da edino še za kakšnega dimitrija uradno ne vemo več, kaj je

moja identiteta bi bila rada bolj shzofrena, moja identiteta ima rada vse sorte premike in zamike v nezane smeri, rada dreza v vznike pomenov, če parafraziram eno čučnikovo pesem, če se dotaknem tistega delčka sebe, ki sem ga včeraj ali enkrat zadnjič spet našla na tleh, ker se mi je že enkrat zdavnaj očitno zvalil iz žepa: to se mi nenehno dogaja, to kroženje elementov stvari, tak ciklični čas, stari grki, heraklitova reka, srednja mera v gledališču in aristotel, ki reče: faaaaaak

mladost v zraku, s poletjem v kopalkah, najboljše jagode, ki se jih ne da nikjer kupiti: pridete?

Ni komentarjev: