07 julij 2007

mufloni

morala bi pomiti posodo, ampak se mi ne da, ker ona ne pomiva posode, je rekel moj najljuPši kapitalist

danes bi bil ponosen name, ker sem v neusmiljeno zmagovala in pohlepno nabirala denarce in nepremičnine na kupček v troboju monopolyja

ni mi preostalo drugega, kot da zmagam, ker za prenašanje poraza ne bi imela moči

težko se je naučiti dobivati
vsak pizdun je lahko poraženec
(Bukowski)

danes sem morebiti nekolikanj depresivna ali pa morebiti tudi ne, le ta kamen, ki nenehno visi nad mojo glavo me gnjavi, da moram gledati nekoliko navzdol in potem ne morem vodnih pištolic uporabljati s pristnim otroškim veseljem

pa vsi tisti ljudje v trgovini, kot da je sobota dan za nakupovanje, če je pa za substral in sobotno prilogo, pa še v tej ni ničesar pametnega

pha pha

že od včeraj se trudim napisati pismo

kuverto že imam, oranžno

in ljudje so čisto fajn, če ti spečejo mafine muflone iz čokolade in banan (pred kosilom)

jutri bom šla v piran

Ni komentarjev: