16 november 2007

kruha, iger in parol

Natrosimo si prahu s tal v oči, da nam bodo iz njih privrele solze, in pazimo na glasilke, da se bomo lahko drli parole naučene na pamet na ves glas: kruha in iger nam manjka in dolgčas je naši mladini - že mora biti nekaj narobej s to faLkulteto, če imajo pa toliko preveč prostega časa in odvečne energije, da ponoči izživljajo svoje mokre sanje na fasadah hiš s spreji v rokah in vse A-je postavljajo v krožce, ker ima anarhija neko strašansko zvezo s protesti sindikatov, anede.

V moj mailbox vsako minuto pripizdi kakšne 362456 na kvadrat mailov s pozivi za boj za staro pravdo in za ubogo gmajno s transparenti z napisi za večje študentske dohodke, kar je spet malček skregano z logiko sindikalistov, ker prav študentarija povzroča razvrednotenje dela, ko je pripravljena delati za minimalen gnar, ampak, madoniš, to sploh ni važno, pomembno je da se štrajka, da se gre v boj in seveda, da bo lepo vreme, da bo prišlo čim več ljudi in da se ne bo kedo prehladil, čeravno glede na zdravstveni sistem, ki ga zaenkrat še imamo, niti ni ne vem kakšen problem: zdravila se še vedno da dobiti na recept, ampak kruh pa ni zastonj!

Bomo mi že pokazali temu Janezu, kaj se to pravi metati kruh v smeti in ga prodajati po cenah rastočih v nebo kot inflacija, ki kar raste in raste, ampak verjetno jo je moralo nekaj zasaditi in to že kar en lep čas nazaj, ampak itak je vsega kriva ta vlada: še za vremenske ujme in poplave, za ves kapitalizem tega sveta, za vsa izkoriščanja - pokažimo s prstom, dokler lahko, dokler nam ga ne odrežejo.

Če ne z demonstracijami, jim bomo pa na volitvah pokazali, da jih ne maramo, ko bomo volili proti njim, ne vemo sicer še za koga, ampak vsakdo bo dober, le da bo druge farbe, pa saj vsi vemo, kako smo dobili predsednika, farškega možiclja z orglicami pa ja ne bomo volili, cerkev, ta je šele grešnica, bognedaj biti strpen do kakšnega župnika ali škofa, važno da smo do lezbijk, ki se bodo jutri ravno tako drle za višje plače, če se že v Ortu ne smejo poljubljati.

Skupaj s hendikepiranimi, migranti, delavci, brezposelnimi, izbrisanimi in študenti (citat) bodo podpihovale sovraštvo, ki se z vse večjimi koraki plazi po dolini Šentflorjanski pod etiketo za višje plače, v resnici pa gre za vse kaj drugega kot za to.

In, ne, seveda ni vse v redu, in seveda nam dana situacija ni všeč, ampak lepo prosim naj me nihče več ne prepričuje, da sem kaj manj ovca, če grem protestirat. Najbolj mi je žal za tistih 16 delavcev z zares nizkimi plačami, ki bodo šli tja z upanjem, da se res da kaj spremeniti, v bistvu pa bodo še enkrat dokazali, da se z njimi da igrati.

Če res hočemo iger, bi bilo verjetno bolje malček pomiriti strasti, spiti skodelico čaja in odigrati kakšno partijo človeka ne jezi se, pa tudi kakšna žemljica se bo še našla, ker tako slabo nam pa spet ne gre, kanede.

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Če poznaš kakšne boljše mehanizme od volitev in protestov, kar na dan z njimi...

Ne vem kaj je slabše: pozivi na proteste ali spam za "večji penis", ki ga jaz dobivam v vedno večjih količinah. Za znort.. :)

Vale pravi ...

S krvavordečimi očmi, po ravnokar spiti kavi, ki sem si jo morala zaradi odsotnosti Ključne podrobnosti skuhati sama in valjda ni bila dobra sploh, sem odprla še škatlo in ravnokar ugotovila, da so demonstracije. Morda pa moje oči tudi danes štrajkajo malo več, ker jim niti Visinke ne pomagajo?

widra wanda pravi ...

seveda ne bom planila na dan z nešteto milijoni (mljon se mi res lepše sliši) idejami boljših mehanizmov, ker se veliko raje postavim v eno takšno od Sokrata kopipejstano držo in dalje v miru pijem svoj čaj - saj ne rečem, morda gre le za egoizem, nenazadnje je bil za zajtrk jogurt s korenom prav te besede, ampak se mi takšenle sprogramiran protest vsekakor ne zdi prava pot

za kosilo naročiš pico, za v soboto pa štrajk in še malo podpihaš in razširiš tiste majhne iskrice v eno veliko množično negodovanje, ki ne bo nikomur povečalo plače, morda pa bo kakšen vodilni sindikalist lahko še naprej pobiral članarino in obdržal stolček

morebiti gre le za moj strah pred vzklikajočimi mnnožicami, četudi vzklikajo ZA nekaj, kaj šele, če se derejo PROTI

sicer pa en razumem, glede na to, da imaš gmail, kako da ti spama enostavno ne vrže tja kakor sodi - torej v spam

Vale, midve pa lahko ustavnoviva društvo, ker tudi meni ne gre kuhanje kave prav dobro od rok;)

Anonimni pravi ...

Organiziram tečaj kuhanja kave! ;)

widra wanda pravi ...

Najprej me je preplavil plaz navdušenja, nato pa sem se domislila, da kave ne znam dobro skuhati predvsem zato, da mi je ni treba;) Seveda, govorimo o džezvakavi, ne pa raznih illy in ostalih avtomatnih pogruntavščinah, kjer moj izgovor žal ne vzdrži.

Bolj kot tečaj kuhanja kave, bi sedajle (SPET!) rabila tečaj organiziranja, lahko pa se javiš tudi za brcanje v rit - včasih se pozabim ali pa se mi ne da, in potlej zagusti in namesto, da bi spila eno kavo (ker jo pač ne znam;) in stisnila zobe, fliknem vse nekam in zbežim v temno noč.

Jutri se bom morala spet zanašati na srečo in na vse, ki bodo zame držali pesti.

Vale pravi ...

Zakaj bi se človek matral s kavo, če je pa tako lepo, ko prideš zjutraj izpod tuša in te na mizi čaka lonček dišeče ravno prav močne in ravno prav sladkane kave ...