09 december 2009

stili in slogi

Gal Gjurin hoče biti latino lover, še tako ketno za okoli vratu si je kupil, kot jo ima Jan Plestenjak, in, in seveda, odpeta bela srajca, kitara, sončna očala, kakšna originalnost, kako znajo nekateri dobro tudi na zunaj izraziti svoj karakter s pomočjo stilista ali arhitekta, da res ne razumem, kako se lahko zares dobro počutiš v prostoru, ki ti ga do potankosti uredi nekdo drug

meni gre na živce že, če kdo drug zloži moje stvari drugače, kot sem jih sama pustila, mi premakne kaj v mojem neurejnem redu, ker na pol odprte knjige na robovih fotelja in kup papirjev na okenski polici imajo svoj namen: predvsem to, da se jih do naslednje uporabe pusti pri miru

in tisti časopis na tleh je za star papir, ne pa za na mizo!

1 komentar:

hermit pravi ...

Control freak, haha... Tudi meni gre na živce, če kdo skuša urediti moj "kreativni nered", hehe...

ps. pri Oliviji je pa tako dobro kazalo, zdaj pa... December je, se je treba prodat in bit tržno zanimiv, lep ter sprejemljiv in... povprečen.