26 oktober 2011

dir dir

lahko bi spisala tri milijone in še šest milijard milijonov besed v zaporedju brez repa in glave, lahko bi šla za nosom ali za kakšnimi drugimi organi, lahko bi preživela brez besed zapisanih v vrste in bi jih nametala v stolpce ali kar počez, eno preko druge, da jim nihče ne bi mogel več razflenčati pomena, ker ravno v tem je čar - ni nam treba vedeti, ampak da bi pa živela popolnoma brez besed, da ne bi zapisala misli, ki mi dirjajo skozi možgane s kolesi in z gliserji - to pa ne bi šlo, četudi bi me morda kdo rad utišal

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Tako zelo všeč mi je, da te ni mogoče utišati. Da lahko tu in tam oddirjam stran na hrbtu tvojih besed. (Še iz Arnkatlinih časov).
Pozdrav!

widra wanda pravi ...

ja, zato me pa boli grlo in sem vsa hripava - pa govorim še pol manj kot pišem.

pozdrav nazaj