06 oktober 2012

kokpor(n) (z zabavnimi dialogi)



potem sploh nisem šla spat, takole nekega večera, zarisana v napačne dimenzije, srečna, čeprav bi morala biti tečna – mislim, saj sem bila tudi tečna, seveda, kako da ne, ampak vseeno je bilo več kot sprejemljivo, tako nekako normalno, veselo, z nekaj seksa celo, zabavnih komentarjev in dopisovanja, brez kosila, sicer, ampak na to sem čisto pozabila v vsej vnemi, ki naj bi me držala pokonci, v resnici pa me je vleklo naprej le čudno občutenje zaspanosti in utrujenosti lastnega telesa, ki to noč pač ni spalo, se je premetavalo po jogiju in pizdakalo nad rjuho, vsega krivo rjuho, kot je bila v tisti šalamunovi pesmi vsega kriva čebula: kdo pa drug
   
najbolj fino je, ker je kolo skoraj zastonj, deluje na lasten znoj, mišice in včasih trmo, ko prevoziš zadnji klanec do zadnjega atoma se spomniš zgodb: ko sem bil poštar ali pa tistih, kako sem s ponijem dirkal čez korenine iz jošta in temu rekel downhill (pot postane avantura)

v bistvu: prazni listi so se spremenili v blokec, kar je organizacijo precej olajšalo, čeprav tega kar nisem mogla verjeti in se še vedno čudim, ker z izjemo prahu in nekaj nepomite posode ter podočnjakov vse deluje brezhibno, le še kakšen strahec je treba malo prestrašiti z vso mirnostjo, ki jo premorejo zen budisti ali pač tisti, ki so pač trenuten vzor (ne bodimo picajlasti v stremljenju po idealih, boljših od nas je pač kar precej, anede)

no, skratka, z veliko medmeti sem se pretihotapila na začetek noči in si rekla, da se je pravzaprav začelo kar fino: nekam družabno, celo, kar je presenetilo predvsem mene, vsi drugi pa so prepričano zatrdili, da so moje predstave o sivih miškah iz predala ne le zastarelo zarjavele, ampak nikoli niso bile v veljavi, tako da sem svojo identiteto zaenkrat stlačila pod etiketo partibrejker, v nadaljevanju bomo pa videli kaj bo (obrazložitev: ker ga ne duzlam)

do takrat atome moči pretvarjam v valuto za zavarovanje, telefon in brikete za mačka, medtem ko se hranim predvsem z jurčki za zajtrk, kosilo in večerjo, da sem jih že kar malo sita, še malo krompirja iz kleti in stopljena čokolada iz skrivnih zalog pomešana z vodo namesto kakava (nenadjebljivo v tej kategoriji), da kupujem le banane, ker brez njih zaenkrat še ne gre: jaz, odvisnica

vmes  se trudim priti do naziva intelektualna kurba s.p (obvezno brez vejic in presledkov), čeprav mi po glavi hodijo veliko bolj eksistencialna vprašanja, recimo tisto od roberta, ali je brane potem šel pogledat mrtvega soseda ali ne, o vonju prešvicanih štumfov in francoskega sira ter o tisti besedi, ki se je cel dan nisva mogla spomniti in še vedno ne veva, kaj je

sva pa prišla kam drugam, čeprav sva morala nekatere poti prehoditi dvakrat, da je soseda rekla tisto znano, kdor nima v glavi, ima pa v petah, ker seveda ni vedela, da govori s tehnično dodelano kurbo osebno – idealen opis za tvoj cv

back to the future, v sedemdeseta, osemdeseta: čaka nas lepa prihodnost, dolly bell

Ni komentarjev: