ljudje se prodajajo, najraje skupaj s svojo podobo, ki je
blagovna znamka, uspeti, uspeti je smisel človeka, biti viden, opažen,
platforme, cilji, pomagajo še prijatelji in znanci, vsi za isti cilj, ki
opravičuje sredstva: z dušo, brez duše, saj sploh ni važno, ne znam pokazati s
prstom na 'tisto nekaj', kar je tako napačno, zgrešeno, oddaljeno od svinjarije
za nohti, ki se ti nabere pri tistih tazaresnih prijateljstvih, ki jih zvežeš
skupaj v skali, ki te lopnejo po rami pred trgovino, strgane hlače, ko previdno
prijemaš umetniške originale, da jih ne bi umazala ali pomečkala, andrej reče: ni
ti treba pazit
z vnaprej izdelanim konceptom – najbrž je to najbolj moteče,
načrtovanje vseh detajlov, zato bi morala verjetno tiste grde šalce, ki živijo
v moji omari in jih celo uporabljam, vreči v smeti, ker se ne skladajo s podobo
mojega življenja, bi morala razmišljati o barvah, ne pa da rečem: saj ni važno,
uporabi kakšne ostanke, mi smo odrasli z njimi, med socialističnimi
rdeče-modrimi bundami in kombinezoni ter kapitalističnimi trenirkami s
kičastimi disneyjevimi junaki, svet je kaotičen in v njem se najde vse sorte,
zakaj bi ga potem skušali videti kot drugačnega
čisto tako: mačje dlake, ki nimajo estetskega namena in ki
niso tam, da bi pričarale domačnost kot sveže pečeni piškoti, metelkova je pač white
trash in drugi podobni placi tudi, skvoti, prostorčki brez dizajnerskega
podpisa in pravil z navodili za uporabo, brez zapletanja vsakdanjega življenja –
to je čisto narobe, mora biti enostavno, kdaj pa kdaj je lahko tudi burek za
kosilo, uporablja naj se čim bolj običajen pralni prašek, brez tega novodobnega
malomeščanstva, ki se naroča online in kupuje v butičnih trgovinicah unikatnih
izdelovalcev – ah, dajte, no, dajmo že prerasti ta modernizem
Ni komentarjev:
Objavite komentar