02 november 2006

Ljudje odnehujejo, jaz trmasto kljubujem ostrini mraza in prelagam vse to na kdaj drugič. Česar ne moreš danes, preloži na jutri ali pa pač na naslednji teden, mesec, leto.


Lep začetek se je sprevrgel v horizontalen dan z željo po zabubljenosti v tople odeje, s čajčkom in Hipnosom, grškim bogom spanja ob strani, ki se nima časa uresničiti. Za vse slabo krivim kavo v La Petitu, kavo, ki me vedno spravi v čudna stanja in kavo, ki je prav zato, načelno ne pijem. Načela na čelu igrajo čelo. Počutim se nemočno in to mi ni všeč. Nemoč, nesamozadostnost, nesamostojnost, breizhodnost (nek ptič brez peruti, bi mi v času, ko jih je še imel, povedal zgodbo o velikem psu, ki ga srečaš v gozdu. Psa lahko poljubno spreminjate v medveda, volka in celo divjo svinjo. Po želji.). Mrazi me mraz in tresejo me tresljaji, pa sama sebe prepričujem in se pretvarjam, da sem kull. Fulj kulj. Dbestmegašponđazno.


Banalnost vsakodnevnosti ubija in včasih je dobro olupiti dve mandarini za povrstjo.

8 komentarjev:

Vanja pravi ...

Danes je čuden dan, pa naj bo z Le Petit kavo ali brez (zame brez, Le Petita itak ne maram, ker tja hodijo samo tisti ki so kul, jaz pa nočem bit kul). Nekaj je v zraku. Že cel teden ne jem, ne spim, vsak večer delam trebušnjake in delam kot nora - to je znak da je nekaj resno narobe :)

Ko smo že pri mandarinah: najbolje je olupiti tri ali štiri za povrstjo. In si potem ne preveč dobro umiti rok - ker potem strašno lepo dišijo!

Vanja pravi ...

Pardon: za povrstjo se piše skupaj, torej: zapovrstjo. Šlamparije pa res ne prenesem!

Anonimni pravi ...

danes mi je dobra kritika narisala nasmeh na lice..želim si tudi sama risati nasmehe...torej - obožujem tvoj stil, ki ga nikakor ne morem logično povezati z letnico rojstva - osupljivo! naj še pohvalim brezhibno slovensko besedo..

Vanja pravi ...

Tudi jaz stil bolj težko povežem z letnico rojstva ;-).

Še veliko nasmehov...

widra wanda pravi ...

1. Šlampasta sem:)

2. Stil in letnica rojstva nista nujno povezana, sploh pa nista nujno povezana logično.

3. Le Petit tudi meni ni najljubši, s kavo ali brez, čeprav se včasih znajdem tamkaj (in celo pijem kavo, hehe).

4. Ne spomnim se kdaj sem nazadnje naredila kakšen trebušnjak.

5. Obema hvala za risanje nasmeha:)

widra wanda pravi ...

In ja: obljubim, da bom od sedaj naprej zapovrstjo pisala skupaj. Spodobi se in pravično je, hehe.

Vanja pravi ...

Vidra a si ti napisala za povrstjo narazen?! Jaz sem se namreč jezila nase!!!!! očigledno sva obe napisali narobe :)

widra wanda pravi ...

zapovrstjo je bilo dvakrat zapovrstjo napisano narazen:) od sedaj naprej bo vedno pisano skupaj. hvala, da si opozorila na to, pa čeprav si v bistvu opozarjala sebe, hehe:)