10 april 2010

Jest!

Ne, ne, to ni taka zelo egocentrična objava, ki daje sebe že v naslov, in to s klicajem, ker se, seveda, moramo ceniti in samozavestno zreti v svet. E v naslovu ni prav nič širok, ampak ozek, zatorej gre za tisti klic, ki ti tolikokrat pridrvi skozi okno okoli poldneva, ko otroci razkropljeni med hišami počenjajo svoje, matere pa na vse grlo: Jest! Kosiiiiiiiiloooooooo!

Poleg vseh tistih, vsakodnevno klikajočih, ki jih vsi poznamo in kjer se dobro je - od pivopoznavalke coprnice z najboljšim sladoledom na svetu (pejte v Koper probat!), dobrot Celjanke pa do najbolj slavnega Kruha in vina, ki bo kmalu celo v knjigi, sem v zadnjem času odkrila še tele, ki jih hočem deliti z vami:

Njami njami, mi smo vegani


Foodista

Huferka

Za sline cedit!

Sicer me je pa zgrabilo pomladansko čiščenje, da prah kar šviga skozi okna in je bilo zatorej treba - preden me želja po urejanju sveta okoli mene mine - malce popedenati tudi blog. Hint: glej desni stolpić. Upam, da nisem koga pozabila v svoji popredalčkasti vnemi, so pa vsi taki, da se jih zagotovo splača obiskati.

Tko.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

hvala za vse linke.. mi je šele sedaj potegnilo da se najverjetneje gibljemo v isti ravnini - po sabadu iz predora - ker sem nevede tudi sama pristala v obsedenem stanju popopolnih obrokov...ali po psihološkem: najprej občuduješ, nato ješ, nato kuhaš in hraniš druge...viva la štrudl ;)

ps

Vale pravi ...

Hvala za nove linke in hvala za pohvalo, čeprav oprosti. Mi je zelo žal, da ni bilo časa niti za kratek stavek, dva, kaj šele več. No, vsaj sladoled ti je bil všeč :-)

widra wanda pravi ...

uf, ni panike, sem videla, da ste bili res totalno zaposleni in nekako niti nisem imela namena motit. Sladoled je bil res dober, najboljši, kar sem jih kdaj jedla, besede pa pridejo kdaj drugič;)