20 november 2010

kompliment

"ti prou pašeš za štedilnik" (Đ)

5 komentarjev:

striti pravi ...

s katerim čajem se pa nazdravi na tola? da vem, če men kdo kdaj to reče, ne. in še, na ker čaj lahko nabašem stepeno smetano s prellivom od karamele? ti ziher veš, saj si vešča za štedilnikom ;)

widra wanda pravi ...

Nič ni bilo rečeno o veščosti (a to sploh je beseda)- to je že druga kategorija. Še dobro, da nisem feministka, ker bi se mi ob taki "ženske za štedilnik paroli" zagotovo kolcnilo in potem bi čaj zletel direktno izjavljalcu za vrat. Pa naj bi si bil s smetano ali s karamelo.

striti pravi ...

upam, de nisem kej narobe bleknila. tale 'vešča' - je tako lepo pasala k uni dvo/troumni opazki :) sori.

widra wanda pravi ...

iz widre sem se prelevila v veščo, namesto v metulja, pa še za štedilnik ste me dali ... mamo pri nas veliko raje kot enoumje vsako večumje, nč skrbet. striti in njene izjave mamo pa še rajši, ampak to se bere že tako osladno kot karamela, tako da raje sploh ne bom napisala

športna trgovina pravi ...

Talo šalo sem že večkrat uporabil, kadar sem hotel katero cinično zatreti, ampak nikloi nisem mislil nič hudeg s tem_)