07 april 2007

anekdota (priloga k manifestu)

Širna ulica Kranjska, petek zvečer. L-ji so trdi.

Oseba A: Pjd tle!
Oseba B: Pa ne morš rečt „Pjd tle!“

„Prid tle,“ se reče!

8 komentarjev:

adj. pravi ...

Kakor v nedrih Matere Zemlje nastaja živa lava, kri planeta, tako na ulicah in trgih mest in vasi nastaja jezik, ki je živ in pekoč kot lava. Vznemirljivo doživetje je biti priča stvarjenju.

widra wanda pravi ...

Tudi meni je vse skupaj nadvse simpatično. Dogodek dneva.

Yah0da pravi ...

Haha, widra wanda, tale zmaga! Naravnost prisrčno opisan kranjski pogovorni jezik :)

widra wanda pravi ...

Ohoho, mojca, lep pozdrav: enkrat si od mene vabljena na en kakav, prav?:)

Yah0da pravi ...

Sem tri dni premišljevala in se končno odločila - prav! :)

widra wanda pravi ...

Kar tri dni: res, življenjska odločitev.:)

Ko napraskam kaj časa, te obvestim.

Yah0da pravi ...

Lahko ti posodim pet centov. Če kaj pomaga. Kamen na kamen palača, cent na cent kakav.

Unknown pravi ...

Cent na cent minute. Šele zdej vidm, da nism trezno mislila, ko sem to pisala. (A je vejca za tadrugim centom?)