25 september 2007

Najlepša jutra so zjutraj (Ivan Volarič Feo)

Raztegnimo jutra v samih spalnih srajčkah in z bosimi stopalci utapljajmo ležernost v zelenem čaju, ki je lahko tudi črn ali bel kot mleko, brez besed, ki so se zagozdile v steklene razpoke nekje na poti in jih nihče več ne izbigeca ven.

Ste že kdaj slišali oglašanje želve?

10 komentarjev:

Vale pravi ...

Nisem, sem pa zato slišala oglašanje školjk oziroma ga tu pa tam še slišim :-)

widra wanda pravi ...

školjke šumijo ali pa klapajo - klap-klap-klap kot v risankah (se odpirajo in zapirajo)

sedaj pa se sprašujem, če je bil Franček želva ...

vsemogočnih bogov ni, ker še Macgyver ne zmore vsega, ampak to še ne pomeni, da zato v Feota verjamem kaj manj

če bom kdaj imela žeelvo, ji bom dala ime Feo. Zares!

Anonimni pravi ...

Lep pozdrav na tvoji strani. Malce samo pokukam. Lep pozdrav!

striti pravi ...

no evo.
pa kaj sem rekla...
nekaj dni nazaj sem iskala besedo magnum.
manmorešdaverjameš ;)

widra wanda pravi ...

matraunk, očitno moram zavidati tvojim čutilom, ker sama želve še nisem slišala, so me pa prepričali, da se oglaša z meh. Res?

Striti, čeprav sem vesela, da sem očitno k nečemu pripomogla, pa te včasih tudi jazst enostavno ne razumem, hehe(vzemi to kot kompliment;)

striti pravi ...

ma nevem kako to, da se me ne razume.
pa men je zmer vse jasno.
nekje je en šum. da ni od kake želve...

widra wanda pravi ...

če se želve res oglašajo tako kot pravi matraunk, in če to počno pod oklepom, se izpod njega sliši le kakšen šum - kot v školjkah. In tako se vse poveže in razjasni, da lahko zapišemo happy end;)

Unknown pravi ...

Želva rdečevratka se oglaša kot tiste plastične pupike iz 70. let ko si jo nafnil nazaj pa je zapela.

Simona Knavs pravi ...

Ojla :)

Se vidmo na Sajeti, a če zmoreš, mi povej, kam naj pišem Mefu!?!

najlepša jutra so vedno zjutraj:)

Objem in poljub!
Simona (te stregla pr Ediju ene par let nazaj :))

Lothar Rose pravi ...

Oglašajo se z "meh", 100%! To mi je povedal Dolgolasec, ki ni več meščan (nikoli ni bil, le jazst nisem sprevidel tega). In on to zagotovo ve.