31 avgust 2006

to je bilo morje (5. dan)

dež. grmenje. bliskanje. dež. budilka. (5.00)

mi pa kar spimo

"q(u)rac (khm, falus?) pa umivanje zob, sej maš bonbone"

pa sta šli (moto in baby piškot, wannabe domaćica, jaffa keks vztraja dalje)

v resnici sem bila brez piškotov - ostal mi je le še prepečenec

brez plina, brez kruha, sem ob pol sedmih zjutraj grickala omenjeni prepečenec in reševala sudoku

potem je padal fakin dež

pa sem odpeketala v trgovino, se vrnila premočena do notranjih organov in se nažrla kruha, milkcreama, banan in čokolade

jezna sem odšla spat in se ob pol enih prebudila v sonce

"Sonca, sonca!" bi porekel Osvald iz Strahov, sama pa sem se odločila: "Grem v Piran."

Piran v soncu, s prijetnim kosilcem in zanimivimi ljudmi

po kamenčkih bosa odidem domov

zvečer berem

Ni komentarjev: