11 avgust 2008

plakatiranje ni dovoljeno. kršitelji SE bodo kaznovali po zakonu

tastar, res je fajn, da je šla ta marija v nebo, to res reši celotno zadevo, kot rešijo mesto mali otočki zelenja in đungle z đ-jem obvezno, ampak kljub temu bi šla nekam višje, visoko, da bi si iz čustev spletla jazzy večere, namesto da obratno mi zdrkne na plano celo bijoče srce, igrajoče ping-pong, pa še preteklost se včasih uštuli, da jo sploh ni treba prav po arheološko izkopavati

vse skupaj steče nekam v kanjon brez kanjoninga, kot da je vse tisto od prej že pozabljeno, že popisano, že dano, že bilo in bo šele vse drugo – mi sploh ni treba delati usedlin, ker še vse plava tu nekje po zraku in sploh se ne trudim zakomplicirati zadev, ker vse nekako pelje dalje, četudi včasih en mal v rikverc, pa sem totalno nerazumljiva, ne vem če ravno zanimiva, sploh zato, ker itak še žvižgati ne znam, kaj šele, da bi vedela, kaj bi naročila, pa sem se spomnila na kakav in piškote obvezno, v toplo mleko s podiranjem kupčka, da naredi šobico malo dete in se cmeri, zacmeri, ko mu pošljejo pošto z napisom: odpre lahko samo naslovnik (on pa še vidi le obrise)

so me nafilali s smokiji in niti niso stikali po meni z očitajočimi pogledi in tisto, že spet greš in te ni in kako si rjava, so bile le besede, ki niso pustile trajnega pečata, imam pač dve ušesi in bolj malo spomina, da je še dobro, da imajo drugi kake registre, da tlačijo vanje vse tisto, kar jaz pozabim, zlata ribica, ki se oglaša kot tista raca ponoči v Bohinju: kvak, kvak, kvaaaaaaaak

včasih tudi kuham kosila in pečem in jem zares preveč obilo, da bo treba začeti delati trebušnjake in sklece, ker takega tipa, ki ima doma training board bi pa mela, da se ves čas obešam po drevesih in unih rjastih štangah, da mi ves čas težijo, da bom padla navzdol – to domači, na drugi strani pa drugačne psihoze tipa: ne boš padla, nikoli, in še hujše za napsihirat: pad, jest pa se še vedno trmasto držim, kula

in ravno to je problem, ta usklajenost in ravnotežje, ki so ga moji stari mami uničili z zdravili, ravnovesje hoje po gurtni med dvema drevesoma, previdni premiki, skakanja in enkrat v iskanju filinga, ga začutiš pod sabo in shodiš suvereno, lahkotno, lagodno, ležerno, ti rata, je res dober občutek

Ni komentarjev: