09 februar 2008

dobrodošli v kaosu

ko pade tema in luna izgine, ko da smo na Madžarskem, ker tam so se žal znašli ravno pod takim kotom, da je ne vidijo, ubožci, jaz pa sanjam o kakšni veliki velikanki, čeprav se zadovoljim tudi s sončnim zahodom, ki tako lepo pade na koncu Tržaške, da ga ravno malo zamudiš, ker že na radiu oznanijo, da čez 9 minut gre, tebi pa je v celem dnevu ravno dobro uspelo pojesti kosilo

pa seveda vsi premalo oblečeni popolnoma naveličani pretežkih plaščev, kot bi se nastavljali prehladom in ostalim nevšečnostim, recimo, da ti zmanjka žepov za denarnice in ključe in vžigalnike, take velike za plin, za cigarete zvite na kuhinjski mizi, na kateri zaspi velik mačkon, kar tako za dekoracijo, ker za to pa so domače živali, tako kot otroci in rože

odgovornost lahko odložimo na državo pa na politiko, ona je vsega kriva, mi pa se potem zvečer nafilamo z benefit jabolko korenček sokovi z luteinom in upamo, da enkrat za spremembo po premraženih ročicah in ušesih na kolesu zvoniti ni prepozno, sploh ker je glasbeno spremljavo zašpilal Steve Lacy in se ti zazdi, da si pa res prav storil, da si napupmal vse te gume, da ti dajo novega zaleta in polj je čist use uredu, dokler ne pogledaš na uro in ugotoviš, da se ti mudi loviti zadnji bus

potem ti ne preostane drugega, da laufaš, da prideš spet v pravi časovni pas, s ključem od brezčasja v torbi, ker se je tako fino zabubiti v vakuum mačje ležernega prekladanja po foteljih polnih nereda in prahu, o katerem ravno bereš v S kremplji podčrtano, da se očita kot greh pometati ga pod omaro in okna, ta presneta okna, niso bila pomita že sto let, ampak kdo bi štel, če imamo pa zvezdice in pirh, ki ga je prodal nek japonski študent, in kup nepomite posode in postelje razmetane, da se samo stegneš do radiatorja in na njem najdeš še Korenčkovega palčka s Ščeperjem, ki je tako človeško fantastična zver, da bi človek sploh ne verjel, če ne bi videl



pa Zlatko Kaučič za večerjo in kaj naj sploh še povem, morda to, da eni ljudje sploh ne vedo, da odžirajo sonce s svojimi bloki, spet drugi pa ne vedo, da ga dajejo, ali pa je to morda preveč osladno, čeravno je vedno fajn, ko kakšnemu fantku ni treba, da ve čisto vse o avtomobilih z zvončki za ušesi, ko aktivistka namesto na protinatovskih demonstracijah študira postavljanje nog in prestavljanje, ko vsi asocialci skupaj preživijo prav fajn z osmimi priiimki na nabiralniku, ker se nikomur ni treba ščeperiti na široko in na veliko, pred nikomur kazati, ker mi smo pač taki, da mačku trosimo briketov v šalčko, čeprav sploh ne zamijavka

najlepše je, ko nikomur ni treba mijavkat pa tisti prahci in drobtine po pouštrih gor ali dolj

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

..kot bi opisala moj dan..no vsaj tisto o premalo oblecenih in lovljenju busov...le razlika, da sem tu jaz tisti, ki nebogljeno preucuje proge trol, cudno vidi skozi svoja ocala in pise ta komentar kar preko svojega cudeznega telefona :) tudi slepa kura zrno najde..

widra wanda pravi ...

jest bi tebe enkrat pelala na en čaj;)

pa ne s trolo, ker te ni v mojem besednjaku, imam noge, sicer se pa skozi vsaka očala čudno vidi, sploh, če si taka kura z dioptrijo

zrno na zrno čudež komunikacije (s telefonom;)

Anonimni pravi ...

..tudi jaz sem imela noge, dokler me ni nadpovprečna prijaznost, ki je neprijazna le do mene, uvrstila moje študijske obveznosti na drugo stran mesta..(to je nagrada, če si priden in neagresivno prijazen)..sicer pa...ne bo šlo..ker imam socialno fobijo :)..in zardevam že, ko hodim po hodniku do javnega tuša, pa čeprav me nihče ne gleda...

widra wanda pravi ...

ti povem, da asocialnost sploh ni ovira, ampak seveda sem itak rekla, kar tako, brez vsake represije ali insistiranja: pač fino bi bilo. Lahko pa tudi tako, virtualno, vsaka s svojo skodelico, v svojem fotelju, ni panike, itak nam je zmanjkalo vseh tabolših čajev in imamo samo še neke mrtve bele brez okusa;)

neagresivna prijaznost - kulj termin, ga citiram kdaj kot opposite od fucking nice people.

A morda od tod fobija? Sicer pa itak že čisto predolg komentar pa še noge kličejo na faksovanje

pa lep dan

Anonimni pravi ...

..sem zbirala pogum..po kosih...saj veš..čaj lahko izpade zelo nerodno..včasih ga lahko reši šilce žganja..ali zgolj dejstvo, da je bel...prišla sem do g.b.shaw, ki mi pravi "zakaj ne?"..
zatorej...
naj te le še opozorim, da prikazana vsebina nima superlativov, niti slovenskih podnapisov (pa bi jih rabila:) in lahko resno ogrenči virtualna srečanja..

Anonimni pravi ...

ti mečem pod nos tolele widrawanda@gmail.com, pa vrzi kaj v kaslc;)

ww