30 marec 2007

emo wanna be

Odrezala sem se od sveta, navdih so mi ukradli iz denarnice. Moj maček ima zlomljeno nogo. Jem večinoma le ob petkih. Zajtrkujem orehovo torto. V ponedeljek, torek, sredo in četrtek. Vmes še nekajkrat za večerjo. Dan na dan, za zdravo življenje (poltrdi sojini špageti). Dež dežuje navzdol proti mokremu asfaltu. V četrtek sem prebrala horoskop za nazaj in se mu smejala. Nikoli nisem marala pobarvank in Portoroža. Naročili smo olje, pripeljali so drva. S črnimi podočnjaki, v črnih hlačah sem se zataknila nekam med Kersnika in Stritarja. Šele ponedeljek je bil, jaz pa že tako otožna, ker so me izpustili. Jazz za večerjo in steklo v tekočem agregatnem stanju. S faktografijo, prekleto, ki uniči sijaj. Sreda je bila preveč lepa, da bi jo omenjala na tem mestu. Za prgišče riža – dbest. Danes sem bruhala za kosilo. V četrtek sem se skrila med ploščice v kopalnici. Gledališka predstava me ni zares navdušila s svojim egoizmom. Šla sem prazna, kot sem prišla. Z dežnikom, ki sem ga zamenjala za drugega, ker so mi ga ukradli. S pizzo na pol prebavljeno in črvi v trebuhu. Že šestič sem morala ubesediti isto. Popravljati bedastoče petošolcev, ki to niso. Piši briši in napiši spet in popravi, ko bi najraje vse zbrisal za vedno. Pritisnil delete, brisalko.Upičkomater. Enkrat vmes sem celo jokala, na ahilovi peti se mi je naredil žulj. Posiljena iz vseh strani od vseh teh rac in zajcev. Zjebana od nesmisla vsega sem posesala fakin stanovanje, da mi ne bo kdo spet kaj očital. Pomila posodo, da jo bom lahko jutri spet. Tudi postiljanje postelje je kot Sizifovo delo in vse kar si zares želim je le, da bi nekdo skuhal en topel čokolino samo zame.

6 komentarjev:

adj. pravi ...

Fakin težak teden je bil. Pogledano nazaj. In še traja. Hrbet mi krivi, da se butam s koleni v nos med hojo. Nekaj časa lahko uporabljaš sebe za blazino. Se pa počasi obrabiš. In res rabiš čokolino. Od druge roke spacan. Tako malo. Samo osvojiti svet je treba. In premagati kiklope. Anyone can do it. Aja, pa še čez eno močvirje živega peska. Pravzaprav ocean. Pis of kejk.

widra wanda pravi ...

Ne pa ne, ne pa ne. Odvisno iz katere smeri pogledaš nazaj. Hrbtenica še vedno sestavljena iz vseh vretenc, pa čeprav brez čokolina: čez črna očala je vse črno. Odisejada se nadaljuje v tem tednu - bomo imeli vsaj kaj pripovedovati prihodnjim rodovom. Kiklope pač vržeš v močvirje iz živega peska in se po njihovih glavah sprehodiš čez. Pis of kejk:)

adj. pravi ...

Viš, tega se pa ne bi spomnil, mejduš! No, zdaj so pa že šli, kiklopi. Ne bom tekal za njimi. In močvirje se tudi suši. Sonce bo. Menda je to dobro...?

widra wanda pravi ...

Menda. Sonce je menda vedno dobro, samo njegovi žarki znajo biti včasih koži neprijazni. Menda. Ampak saj vidre imamo kožuh, dinozavri pa tudi niste občutljivi, ane.

illusion pravi ...

"Okoli vseh dreves se lahko loviš. / Za vsemi drevesi se lahko skrivaš. / Na nobeno se ne naslanjaj. / Ne veš, katero je / trhlo, / nagnito, / spodkopano, / spodžgano. / Lahko padeš. Hudo. / A to še ni najhujše. / Huje je, ker potem sumiš, / da so vsa drevesa / trhla, / nagnita, / spodkopana, / spodžgana. / In nenadoma si tako žalosten / in sam!" Soooo Emooooo!!!!

Sva pozabila omeniti, da je volk tudi emo. Vse je v vsem in tale neznani avtor je bil tudi emo. Najbrž ni več..je že dočakal svojo leseno škatlo, se ga niso kar zažgali. Ampak karkoli rečem se najde nekaj "you wanna be emo wannabe but you're too smart for that" tako da bodi tiho dokler te ne brcnem ponovno. Sicer pa se steklo utekočini ob torkih.

widra wanda pravi ...

Tiho seveda ne bom (ne pa ne), že zato ne, ker ti sploh ne bereš blogov, kajneda. Da te z brco spravim na realna tla: tudi ta novi hobi ne bo pripomogel, da postaneš pravi emo. Raje se udeleži Eme. Vse je v vsem in danes je torek. Pazi se, svet je steklen in poln volkov, ki te lahko požro. Menda. Jazst itak ne verjamem v volkove in utekočinjeno steklo, pa tudi v emote ne, ampak tega ti itak ne smem povedat. Naj se torej sliši samo brc brc.